close

1


尼個夏天又熱又潮濕,
需要一支薄得黎遮瑕度高嘅完美粉底,
所以我會揀Lancôme的皇牌
Teint Idole Ultra Wear「極致持妝輕透系列」。


今次介紹嘅分別有:
✦Lancôme LA BASE PRO 妝前柔滑隔離霜 HK $320/25ml
✦Lancôme TeintIdole Ultra Wear 極致持妝輕透粉底液 SPF38/PA+++ (全12色)HK$390/30ml



C1


尼支 妝前柔滑隔離霜 係透過3D原光科技折射光線,
修飾幼紋,令肌膚更完美無瑕。





佢嘅質地係啫喱狀,幼滑輕盈,
不含油份,唔會黏笠,
推開後會變成一層幼滑粉嫩嘅薄膜,
完美咁修飾幼紋、毛孔、瑕疵。





用後可以加強粉底液貼服妝效,令肌膚更加細緻無瑕。



B2
B1


極致持妝輕透粉底液 係一支可以滿足你四個願望嘅粉底,
佢做喺持妝、度遮瑕、自然輕透、水潤方面都做得好出色。






今次收到2隻色,#B01係亮白膚色,而#B0-04 係較健康膚色。
我嘅膚色比較深,#B0-04會同我比較貼近,
不過我平時鍾意用較亮白嘅粉底,可以令我整體膚色提亮一啲,
所以今次用左#B01試上臉。





極致持妝輕透粉底液 嘅質地水潤幼滑,
推開後非常透薄,同時做到高coverage ,
佢可以18小時持妝,亦做到抗油光半啞緻妝嘅效果。






妝前柔滑隔離霜  極致持妝輕透粉底液 更貼服,
用後有細緻半啞緻嘅效果,均匀膚色。
而且透薄得黎連痘痘印、斑斑都遮到,
我屬於混合性偏乾嘅皮膚,中午時份T-zone會不斷出油,
尼支底液嘅吸油成份可以減少面部油脂,質地清爽,
大大改善左我午後油臉嘅情況,
到放工時,都唔會脫妝嘅情況,持妝效果一流!
絕對係一支值得推嘅完美粉底!


2



▌Wesite : 
https://www.lancome.com.hk/

 

 

 

▌Facebook fanpage : 
https://www.facebook.com/lancomehk/




 
*資料由品牌提供
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Follow Facebook: B.Yuetyuet
Follow ig : Byuetyuet
top_fb
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
免責聲明:以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺, 而效果乃因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。
歡迎合作聯絡合作,Event、產品、食品、穿搭分享: bduckyuet@yahoo.com.hk
❤ FB iGBlogspot ❤ OpenRice
❤ the ZtyleShe.com WeShare Elle.comBE uBlog❤ iMore beautyQooza 
BLTryitfnbSalad ladyQooza
 
arrow
arrow

    Yuetyuet_月月* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()