4
踏入秋季,敏感肌示弱,皮膚開始又乾又紅,
所以一啲冇人造香料,又強效保濕修復嘅產品
必定係我嘅must have item!
前排先發現原來美國火紅嘅小眾品牌First Aid Beauty
已經嚟咗香港海港城同時代廣場Facesss!
其實我一直都有用開尼個牌子,
鍾意佢平民價錢得黎,有超嘅強保濕修復效果,
性價比極高,之前一直係靠代購 / 上網訂先買到 , 等到頸都長先寄到嚟香港,
依家佢喺秋季嚟咗Facesss,時間真係啱啱好!




5
超推薦尼隻 FAB Ultra Repair Cream 強效保濕修復面霜,
FAB奉行Clean Beauty護膚理念,
尼個面霜經過臨床試驗,已獲皮膚科專家認可,
係一個可以拯救敏感肌嘅面霜,
更榮獲「Allure Best of Beauty」大獎,
全球平均20秒售出一瓶,的確有超強嘅人氣!




1
佢嘅成份有膠狀燕麥粉、乳木果油、尿囊素和FAB強效抗氧化劑,
膠狀燕麥粉係FDA認證護膚品成分,
可以緩解因濕疹同其他皮膚問題引起嘅痕癢不適。
其中一個成份 - 乳木果油我好鍾意,
因為有豐富嘅維他命、礦物 同 脂肪酸,
可以作保護肌膚嘅屏障。
而且佢不含人造香料、色素、酒精,
敏感肌、濕疹、敏感肌膚都好啱用!



2
佢係白色乳霜狀,質地濕潤,好易推,
推開後可以即時潤澤皮膚,肌膚柔滑水潤,
而且完全不黏膩。




Before
我本身嘅皮膚係混合性偏乾,鼻翼、臉頰嘅毛孔特別粗大,
一到秋天仲乾到甩皮,FAB強效保濕修復面霜畀到我即時嘅滋潤感,
而且成份有尿囊素,可以舒緩鎮靜我嘅皮膚,
搽上皮膚後,做到治癒、保護嘅效果。



After
Keep住用真係可以令皮膚嘅水份提升,
依家中午唔會再T-ZONE泛油,
以前洗面後,鼻翼位會敏感泛紅,
用後敏感位得到舒緩,粗大毛孔都有所改善。
另外,無人造香料、色素、酒精,反對動物測試都係我揀佢嘅原因!
佢嘅質地好溫和,畀到我一個安心用嘅感覺。
一直為敏感肌、濕疹、敏感肌膚煩惱嘅你,
不妨試下尼個FAB Ultra Repair Cream 強效保濕修復面霜!



First Aid Beauty專櫃
➤尖沙咀海港城海運大廈二樓 FACESSS F49 號舖
➤銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場 FACESSS 05 號舖
想了解更多關於First Aid Beauty: http://bit.ly/36DT2Zh

 

 

 

*產品由品牌提供

 

 

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Follow Facebook: B.Yuetyuet
Follow ig : Byuetyuet
top_fb
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
免責聲明:以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺, 而效果乃因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。
歡迎合作聯絡合作,Event、產品、食品、穿搭分享: bduckyuet@yahoo.com.hk
❤ FB iGBlogspot ❤ 
❤ the ZtyleShe.com WeShare Elle.comBE uBlogBL
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Yuetyuet_月月* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()