close



尼幾年香港物價、樓市係咁升,
可惜 只見銀包縮水,未見人工漲價...
造成左唔少新一代無殼蝸牛。
屋企地方狹窄,一家五、六口同住,
喺間細屋仔入面,要放晒成家人嘅日用品、心頭好、收藏品,
真係一件好令人傷腦筋嘅事!

加上,香港天氣好潮濕,
一個唔小心,保存得唔好,令啲心頭好發霉,
真係欲哭無淚!



1


我屋企都住左好多年,
爸爸見我地長大晒,就希望將屋企裝修過,
希望度身訂造過所以傢具,將啲空間善用,
但問題來黎啦...喺裝修期間,我地需要搵個地方暫存雜物,
前排都周圍問朋友~~
得到嘅意見都建議我幫襯 The Store House易存家迷你倉
我睇完都覺得唔錯,就分享下畀搵緊迷你倉嘅你/妳!

The Store House易存家迷你倉
係來自Singapore Post全資子公司,
佢地實力雄厚,提供儲存倉迷你倉及自存倉出租服務。
C3.jpg

佢地有5間分店,土瓜灣 / 西環 / 香港仔 / 鴨脷洲 / 屯門  都有。


C2

E1

大概嘅價錢可以喺佢地既官網搵到,
( http://www.lockandstore.com/hk-tc/ )
不過我見有幾間分店做緊優惠,
以屯門分店做例子, 16-19 平方尺 ,月費做緊6折!!


C1

D1

因為我住港島,又睇過西環總店幾方便,
出地鐵站之後行4分鐘就到,所以偏好去西環總店。
第日由屋企/公司去都好方便。
佢地12-20平方尺,做緊7折,都唔錯呀!


大家可能會問 12-20 平方尺,即係可以擺到幾多野?


B1

佢地個官網 有尺寸指南,
以 16 平方英尺黎計, 應該可以擺到20大箱貨物。
好岩要長期擺放心頭好嘅你/妳。


B2

而我今次應該要用到42/84 平方英尺,
揀左之後可以網上報價,有咩問題都可以隨時搵佢地。
另外,如果你想用之前參觀、了解下易存家迷你倉 嘅環境都得咖,
去佢地 官網 預約番就Okay啦。

隨順提下大家,搵 迷你倉 時記得留意有無其他雜費,
The Store House易存家迷你倉 係 無隱藏費用
而且倉庫入面有24小時閉路電視監控系統
要有智能卡、儲存倉鎖匙先可以自由出入倉庫,
重提供各種保險方案畀大家揀,真正嘅用得安心!

如果你地都搵緊 迷你倉 ,
就要去The Store House易存家迷你倉 睇下啦~

 

 

 

 

▌Wesite : 
http://www.lockandstore.com/hk-tc/
▌Facebook : 
https://www.facebook.com/thestorehouse.com.hk/


*資料由該品牌提供

 

 

 

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Follow Facebook: B.Yuetyuet
Follow ig : Byuetyuet
top_fb
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
免責聲明:以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺, 而效果乃因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。
歡迎合作聯絡合作,Event、產品、食品、穿搭分享: 
bduckyuet@yahoo.com.hk
 
❤ FB iGBlogspot ❤ OpenRice
❤ the ZtyleShe.com WeShare Elle.com
BE uBlog❤ iMore beautyQooza 
BLTryitfnb Salad ladyQooza

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Yuetyuet_月月* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()