相片 22-7-2019 下午10 58 04.jpg
之前喺Facebook見到Regen個廣告,
畀佢做完療程嘅v面效果深深吸引住我,
細心睇下,原來佢去咗做菅式美容嘅「小顏美學」。
我都忍唔住,上網登記去試下佢地最新嘅
「小顏骨気 + 大V渦旋無針埋線」 療程。

 

 

 

 

 

7
6

 

 

菅式美容喺香港有5間分店,

 

 

我就約咗觀塘店,超近地鐵站,
係真真正正嘅轉個彎就到,方便到一個點!
尼度嘅環境設計到好似日式美容院,燈光柔和、環境舒適,
佈置、傢俱都畀人一種簡潔衛生嘅感覺,
所以都好放心。

 

 

A0

 

 

 

 

不得不提,房間有暖氈溫暖床舖,非常貼心。

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

店內嘅員工好親切,主動為我講解療程,
療程開始之前,骨氣師先幫我做小顏及膚質評估。

 

 

4

 

 

 

 

骨氣師師真係超專業、耐心咁幫我分析面型及輪廓。

 

 

仲教我點觀察自己嘅面骨。

 

 

5

 

 

我一向都有左右臉頰唔對稱、大細面、高低顴骨嘅問題,
骨氣師講原來係因為頭骨形狀影響,
做「小顏骨気」時會幫我改善尼個問題。

 

 

A0

 

 

 

 

黎到潔淨嘅房間,播著spa music,好舒服,好relax。

 

 

先同大家介紹一下,「菅式小顏骨気」係一個骨骼整型療程,
即係一種純天然及物理性嘅傳統徒手矯形手技,
效果可以媲美整型手術。
而菅式美容係香港首間引入韓國正宗小顏骨気,
骨氣師需經過專業培訓及多重考試評核,
獲取由日本頒發嘅資格證書,才能為客人提供徒手整形治療。

 

 

A1

 

 

 

 

開始之先,骨氣師先為我起式舒緩,放鬆頭顱及肩頸,

 

 

接住係骨気按摩,矯正眉骨、眼型、鼻型、顴骨、腮骨及下巴等輪廓,
顴骨、腮骨、下巴都係我嘅重災區,骨氣師重點為我加強手法,
骨氣師做每一步驟前都會為我講解、指引,我只需要放鬆身體嘆就可以。
A3

 

 

接住骨氣師,為我修正鼻型,改善鼻樑過扁問題,

 

 

過程中會用到得獎嘅瘦面精華油,
可以做到開穴、消脂、修型、定型收緊,
有效疏通面部淋巴結,有即時提升嘅效果。

 

 

A2

 

 

 

 

最後步驟係骨骼瘦面,收窄骨縫,修正面型,調整肌肉,

 

 

骨氣師喺個別嘅輪廓位置輕力一推,
重覆幾次修正動作,
整體感覺都唔會痛,
只係個別手法有少許酸痺感覺,
不過大部分只會感受到骨氣師嘅骨氣手法,好似一股暖流喺面部推按,
尼點就係菅式美容骨氣師嘅厲害之處。

 

 

BnA2.jpg

 

 

 

 

然後骨氣師叫我再感受下,右邊下巴骨原本嘅輕微外翻問題真係有改善。

 

 

而且改善嘅幅度係用手都感受到! 令人非常驚喜!
剛做完半邊面,完全達到我想要嘅效果,
眉骨、顴骨、腮骨、下巴都有即時提升,
我最滿意修型後尖尖嘅下巴,
加上蘋果肌提高後,拉長面型,
真係有即時瘦面效果!

 

 

A4.jpg

 

 

 

 

而「大V渦旋無針埋線」療程採用嘅儀器,

 

 

為全球首部獲得美國 FDA 安全認證嘅隱形埋線機,
美容師用迴形推拉手法,均勻地將能量線埋入皮下 3.5 - 4.5 mm,
橫跨肌膚表層、中層、SMAS 筋膜層 (肌腱膜層) 及脂肪層,
以聚焦超聲波產生 65 度熱能達至熱凝效果,構建肌底纖維網,增強膠原彈性。

 

 

過程都係完全無痛感,做緊嘅時候面部會有輕輕提升、拉緊嘅感覺,

 

 

而且可以做到全面改善膚質,包括緊緻提升、減少皺紋、收細毛孔、提亮膚色、小顏V面,
同時收雙下巴,提升蘋果肌,收緊鬆弛皮膚嘅效果。
BnA4.jpg
大概2小時左右,就完成咗2個療程,感覺好爽,
最估唔到嘅係一次就有即時嘅明顯效果,
骨氣師嘅專業手法,令我喺無痛無腫嘅狀態下輕鬆改善面骨和膚質,
左右臉頰唔對稱問題有超明顯嘅改善,
額頭原本微微向右斜,經過「小顏骨気」矯正做到改善,
我右邊外擴嘅顴骨也超明顯收窄改善,
現在雙眼提升咗,下巴、臉頰位亦做到V面效果!!

 

 

BnA1

 

 

 

 

側面睇,鼻樑真係高咗!! 好神奇呀!!!

 

 

配合埋「大V渦旋無針埋線」嘅膠原神助攻,
皺紋冇甘深,睇得出皮膚緊緻度大增,
整體感覺神精好多!
唔洗打針/手術,完成之後無痛無腫,即日可正常化妝出街,對生活完全無影響。

 

 

8

 

 

 

 

做完療程仲有杯暖暖嘅養生熱茶嘆,大滿足!

 

 

總括嚟講,以不動刀嘅方法去徒手矯正面形嘅效果好令人滿意,
最估唔到嘅係做一次就有即時效果!
從今開始~唔洗飛到韓國都可做正宗嘅「小顏骨気」,
我會繼續再努力保養,希望下次有更好嘅效果同大家分享!

 

 

心郁郁想瘦面嘅你,都可以學似我甘,

 

 

去尼個網 https://www.kansbeauty.com/aesthetics 登記填資料,
之後會有人幫主動聯絡你,
因為骨気師booking好full,
所以一定要早少少預約,
同埋市面唔少其他小顏療程都冇認證,
所以給力推薦手法正宗又有認證嘅《菅式美容》,
試完真係一次有效果!

 

 

|菅式美容|

 

 

荃灣|旺角|觀塘|尖沙咀|銅鑼灣

https://www.kansbeauty.com

 



 
*產品由品牌提供
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Follow Facebook: B.Yuetyuet
Follow ig : Byuetyuet
top_fb
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
免責聲明:以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺, 而效果乃因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。
歡迎合作聯絡合作,Event、產品、食品、穿搭分享: bduckyuet@yahoo.com.hk
❤ FB iGBlogspot ❤ 
❤ the ZtyleShe.com WeShare Elle.comBE uBlogBL
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yuetyuet_月月* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()