P2.jpg

自從幾年前去過雲南曝曬之後,
臉上嘅斑斑有倍數增長,一直都未有時間處理,
直到前排見到朋友仔去做完激光去斑療程,
效果超好,所以決定要去CLEAN SKINCARE Centre,
一次過將斑斑、粗大毛孔問題解決!



1

CLEAN SKINCARE Centre環境舒適,
以純白、木色為主,感覺乾淨、舒服,
有啲似無印家居感覺,而且播放著spa music,
令人很自然地放鬆、舒壓。


1b3

黎到後美容顧問為我送上紅棗茶,非常貼心。
填寫簡單嘅個人資料、皮膚狀況之後,
皮膚顧問就為我詳細講解療程嘅資料、注意事項。



2.jpg4

之後我就被安排照皮膚分析,皮膚顧問講解超用心,
根據我面部嘅斑斑情況,為我安排適合嘅袪斑療程。
療程嘅步驟、原理、注意嘅事項,都好仔細咁一一為我解釋。
經過皮膚分析後,皮膚顧問為我安排咗3個激光去斑療程,
分別係:深層激光去斑療程、淺層激光去斑療程、毛孔緊緻激光療程。



s1

激光師先為我測試皮膚水份,
如果皮膚嘅水份低過30%,激光師係會幫我做個水份mask,
之後先開始激光療程,呢一點真係非常貼心。



s7.jpg

今次用到尼部Q-switched Nd:YAG 532nm - 1064nm激光儀器,
佢嘅優點係能量輸出穩定,確保安全和功效,而其特別的Q-switched(Q-開關)
可以喺最快10奈秒內〈即十億分之一秒〉釋放能量並擊碎黑色素,
對皮膚嘅傷害最少,所以非常安全,可以有效解決各種色斑問題。


s2.jpg

開始療程之前,激光師會喺自己手上先示範比我睇,
然後再喺我面頰位做激光嘅敏感測試,
完全冇問題先會正式開始療程,
呢啲細節比到我一個信心,確保療程係安全。


s3

首先係毛孔緊緻激光療程,激光師喺我面上搽上碳粉,
過程中,激光接觸碳粉時會發出啪啪聲,
但其實無咩大感覺,一啲都唔痛,
而碳粉會吸附肌底油脂污垢,將油污清走。
可以深層清潔毛孔內皮脂分泌,減少黑頭粉刺嘅形成,
改善暗瘡,油性皮膚,毛孔粗大等等嘅問題。


s4

然後就到深層激光去斑療程,可以清走荷爾蒙斑,顴骨斑等。
同樣地,唔會覺得痛,微微暖意,仲幾舒服。




s5

最後就到淺層激光去斑療程,今次主要去除表皮層色斑,
因為我整面比較多曬斑,尤其係左面脥,
激光師好細心咁續粒打,每打一下都會問我O唔OK,
今次每打一下都會閃光一次,會有好輕微彈一下嘅感覺,
不過,係完全可以接受嘅感覺,唔算得上叫痛,
而尼個淺層激光去斑療程可能改善到雀班、咖啡牛奶斑、老人斑等。



s6

最後,敷埋個舒緩面膜就搞掂,
敷緊嘅同時激光師好貼心咁幫我敷埋個熱眼罩,
趁尼個機會順便休息下。


1

完咗療程之後,會有美容師跟進我嘅皮膚狀況,
亦會畀療程後嘅護膚細節、專業意見我。



總括講下我嘅感覺,過程入面無sell過我,介紹療程都唔Hard Sell,
我八卦問左句,激光師話佢地無佣金制度,姐係唔洗跑數,
所以大家唔洗怕會畀人係咁sell,
佢地畀我嘅感覺係真心注重喺顧客既皮膚問題、療程、安全上,
完咗療程幾日之後,我發現毛孔細左好多,斑斑仲淡咗好多。
佢地嘅療程組合只需3次起,就見到效果,選擇比較有彈性。
PS,佢地嘅價目表係公開咖,如果你地想知更多,可以去下面嘅link睇睇!

1) 官方價目表:http://bit.ly/31GIx45
2) 試做link:https://bit.ly/2OKyRDT
依家一個試做價錢,就可以揀2款激光療程試做,
療程完成後仲會免費送您一支30ml B5/B3透明質酸精華。
你地快啲去試啦!!!





▌Website:
https://www.cleanskincare.com.hk/home.html


▌Facebook:
https://www.facebook.com/cleanskincare/


▌中心地址:
九龍旺角彌敦道610號荷李活商業中心15樓1518-1519室



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Follow Facebook: B.Yuetyuet
Follow ig : Byuetyuet
top_fb
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
免責聲明:以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺, 而效果乃因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。
歡迎合作聯絡合作,Event、產品、食品、穿搭分享: 
bduckyuet@yahoo.com.hk

❤ FB iGBlogspot ❤ OpenRice
❤ the ZtyleShe.com WeShare Elle.com
BE uBlog❤ iMore beautyQooza 
BLTryitfnb Salad ladyQooza

arrow
arrow

    Yuetyuet_月月* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()