close


秋天一到,缺水、乾紋等問題通通浮現,晚上係最好嘅皮膚修復時間,
一盒好嘅睡眠面膜當然唔少得,同大家推薦一下我近期嘅大愛之物,
佢哋就係LANEIGE睡眠面膜:
細胞修復補濕睡眠面膜 (森林面膜)、
水亮補濕睡眠面膜 (皇牌睡眠面膜)。









兩個LANEIGE睡眠面膜入面,
我至愛綠色嘅細胞修復補濕睡眠面膜 (森林面膜),
內有專利天然森林酵母,可為疲憊肌膚進行細胞修復,
其修復力係積雪草嘅111%,可以紓緩乾燥泛紅。



AA1

AA2

佢嘅質地係乳霜狀,幼滑之餘好易推,
而且內含維他命B5,搽上面之後冰涼舒服,感覺溫和親膚,
可以瞓著深層補濕,鎖住肌膚水份 。


AA4AA3
用後第二朝皮膚水潤光澤,上妝超貼。
而且不含9種刺激成分,做到天然抗敏,啱晒我。







另外,不得不提皇牌水亮補濕睡眠面膜,
佢有專利Sleeptox™水源排毒科技,
可激活排毒基因,深層淨化肌膚。


BB2.jpg
內有月見草水精華、罕薩山杏精華,可以強效補濕鎖水,
佢係啫喱狀,溫和清爽,而且同樣易推。

尼2個LANEIGE睡眠面膜係我晚上、旅行必備品,
可以幫我修復乾燥肌、淨化肌膚,
改善泛紅,舒緩皮膚,非常推介!

而家佢地做緊優惠,由即日起至2019年10月13日,
喺網上商店購買細胞修復補濕睡眠面膜,
即可免費獲贈皇牌睡眠眼膜及唇膜旅行套裝乙份(價值$70)。
立即到網店購買啦!https://bit.ly/2kdyeEt.


細胞修復補濕睡眠面膜HK$235 / 60ml
皇牌水亮補濕睡眠面膜HK$205 / 70ml
 

arrow
arrow

    Yuetyuet_月月* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()