close

1

 

每次去按摩,都會畀按摩師話我肩膊肌肉勞損,

尼幾年,肩膊問題的確愈來愈嚴重。

因為每日都坐定定喺辦公室,

姿勢維持得太耐,日積月累,有時會痛到失眠,

就算我會放假時做下運動,

都未見有即時嘅大改善!

 

 

喺朋友介紹之下,我黎到Yinensis 然淙養生文化館,

尼度嘅療程都好吸引我,

好似養生罐刮痧(刮沙)、溫經通絡養生儀…

係果種聽到個名都feel到舒服嘅療程。

 

 

 

2

 

而今次我揀左磁穴深層通經絡療程,同大家分享下!

黎到Yinensis 然淙養生文化館,

尼度地方唔算大,不過好整潔,環境夠寧靜,

入到房間會自自然然有放鬆嘅感覺。

 

換上袍之後,療程開始,

今次嘅磁穴深層通經絡療程主要可以幫我

疏通身體經絡穴位,通經活絡、運行氣血,化淤更生。

開始之前,治療師好細心咁問我有咩地方需要加強護理,

然後慢慢幫我按鬆肌肉,再用磁叉推按。

 

3

 

 

今次嘅療程,治療師主要幫我focus喺2parts,

分別係肩頸至背、小腿,

治療師用磁叉喺我酸痛嘅肌肉上來回滑動,

每一下都好到位,尼個滑動嘅動作,

有刮痧嘅效果,我形容佢做輕量版嘅刮痧,

某啲嚴重嘅位置會起痧,但整體唔會好似刮痧咁紅。

基本上,第2日已經退晒紅,所以大家都唔洗擔心起痧嘅問題。

 

4

 

成個過程都唔痛,而且好舒服,

完成之後會feel到自己成個人都輕盈左好多,

做完果冕訓得特別好。

手腳血液循環好左,喺office唔會再咁手腳冰凍,

除左改善疲勞問題,長期做療程,

重可以改善體質,好似調理脾胃、肝膽及大小腸功能,

令消化功能暢順,消脂排毒等功效;

另外,亦可以調理心肺、脾腎、膀胱經,提升自體免疫力,

令身體各臟腑功能保持健康運作,有助延緩衰老、保健養生;

三焦、肝、脾及腎都可以調理,

如果有分泌失調、情緒壓力、睡眠質素差嘅問題,

尼個療程都可以幫到你!

 

 

 

▌Website:

http://www.yinensis.com/

 

▌Facebook:

https://www.facebook.com/Yinensis/

 

分店地址:

尖沙咀加連威老道39-41號太興商業大廈11樓全層

旺角彌敦道585號富時中心10樓1003-4室

觀塘成業街6號泓富廣場10樓1008室

 

 

*療程由品牌提供

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

Follow Facebook: B.Yuetyuet

Follow ig : Byuetyuet

top_fb

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

免責聲明:以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺, 而效果乃因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。

歡迎合作聯絡合作,Event、產品、食品、穿搭分享: bduckyuet@yahoo.com.hk

❤ FB iGBlogspot ❤ OpenRice
❤ the ZtyleShe.com WeShare Elle.comBE uBlog❤ iMore beautyQooza 
BLTryitfnbSalad ladyQooza

arrow
arrow

    Yuetyuet_月月* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()