close

相片 25-11-2018 下午3 00 16.jpg

影相係我平時嘅工作、嗜好,不過每次睇到相入面嘅自己,
都覺得個眼袋好覺眼! 因為眼袋係凹凸,好易有陰影,
所以有時連遮瑕都難救。
每次自拍之後都要P走眼袋! 不過近排就輕鬆得多,
我的起心肝去做左眼部Ulthera (聚焦超聲刀無創拉皮),
纏繞多年嘅眼袋問題終於有改善!


2

1

幫我做Ulthera嘅中心係 MD Wellness . Laser . Skin Center,
位於旺角朗豪坊,地方潔淨,環境舒適。
佢係香港專業美容醫療機構,提供一站式醫美方案及輪廓美化服務。
激光去斑嫩膚、RF膠原重組、MTS凹凸洞/暗瘡治療等療程都有,
而且有駐場註冊醫生,安全可靠。

910

Ulthera係以高強度聚焦式超音波,
將超聲波聚焦於單一個點,以產生高能量,
作用在肌肉腱膜系統(SMAS),
讓SMAS層產生收縮,進而產生拉提嘅效果。
而且Ulthera已通過美國FDA認証,
可針對眼皮下垂,產生拉提嘅效果。

填左資料、睇埋注意事項就入到treatment房,
房間潔淨舒服,不過見到張療程床不禁有啲緊張。


4


姑娘首先幫我塗麻醉膏,大概20分鐘左右,
醫生哥哥就入黎幫我mark位。



4B.jpg

一般人聽到做眼部Ulthera就覺得係做眼底位置,
其實眼下嘅肌膚太薄,係唔適合做眼底位,
所以今次做嘅位置係眉頂,眼尾  (紫、黃色位)。

 

 


3

因為上黎之前睇左好多分享,
都話Ulthera 好痛,睇得多自然心底有D怯,
不過醫生好好,佢見我咁緊張畀左隻公仔我攬住。
佢話尼隻熊仔都係醫生黎咖,負責舒緩大家心情。
我攬住左佢之後,個心真係定左落黎。



5


隨住療程開始,個心終於輕鬆晒。
原來唔會有刺熱或其他大感覺,
只會覺得幾下輕輕跳彈,
最大感覺都只係眉頂骨位,
會feel到根位輕彈,過程輕鬆快捷。
大慨十分鐘就完成!

療程後可以如常活動,唔會有任何傷口,
但可能會出現少少泛紅,
屬正常情況,我番到屋企微紅已全消退。


7.jpg


8b.jpg

治療嘅效果通常喺其後嘅14-90天內逐漸顯現,三個月後係最明顯!
療程後會有少少"怨怨哋"嘅感覺,
完成療程到而家已經約三星期,
眼瞼位明顯被提拉、撫平,眼尾、眉骨位有所提升,
化妝時嘅滿足感最大,因為眼袋被撫平,
而家只需輕輕搽粉底就搞掂,
整體輪廓都sharp 左好多!

有同樣問題嘅你,不妨MD Wellness試下眼部Ulthera啦!

而家有個聖誕限定優惠: $1880/次
大家可以係呢條link登記: http://mdlaser.com.hk/news1511.aspx

 

 

 

 

*是次產品由品牌提供

 

 

 

 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Follow Facebook: B.Yuetyuet
Follow ig : Byuetyuet
top_fb
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
免責聲明:以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺, 而效果乃因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。
歡迎合作聯絡合作,Event、產品、食品、穿搭分享: bduckyuet@yahoo.com.hk
 
❤ FB iGBlogspot ❤ OpenRice
❤ the ZtyleShe.com WeShare Elle.com
BE uBlog❤ iMore beautyQooza 
BLTryitfnb Salad ladyQooza

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Yuetyuet_月月* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()