close

E5

對於天生膚色深嘅我黎講,秋冬天係最佳嘅美白時機。
呢排我就努力實行美白大計!除左喺護膚品上著手外,美白去斑療程真係唔少得,
所以前幾日去左中環Le Blanc做【enLIGHTEN™皮秒激光去斑療程】。

Pico Laser 係近期好hit嘅療程,身邊好多朋友都已經試左,
佢嘅效果比一般激光快接近十倍,達至一百億分之一秒。
而且相比傳統激光療程,Pico Laser輸出嘅能量高10倍,
密度高1000倍,令到"反黑"嘅副作用反而大大減低!


E1


坊間好多美容院都有做Pico Laser
先講下點解我會揀 Le Blanc
首先佢有超卓嘅醫學美容儀器,
提供多元個人化及高效醫學美容療程。
位於中環安蘭街,地鐵D1出口行2,3分鐘就到,
對我嚟講地點非常方便。
再者,呢度同其他美容院唔同,
係有設單次美容體驗,可以逐次買療程,
亦唔會強銷套票,唔洗驚有hard sell情況出現。
加上,呢度靚到可以用打卡點嚟形容!大堂佈置以花做主題,優美典雅,燈光柔和,
環境好舒適,令人漸漸放鬆心情。
扮靚靚之餘,順便可以影張靚相打個卡!

E2
E3

經過走廊,到處都係花花墻紙,
梳妝間已佈置到好有聖誕氣氛,
畀人一個好有生氣、活力嘅感覺,
Treatment之後,可以黎呢度整理儀容。
E6


Treatment房貫徹花花主題,
蝴蝶布簾、獨立浴室、梳妝台,設計貼心。


E8

Pico Laser皮秒激光嘅亮點係運用左嶄新嘅機械式脈衝技術,
效果比一般激光快接近十倍。
以高速震破原理,震碎皮膚色素問題,
可以改善表皮色斑之曬斑、雀斑、咖啡斑、真皮色斑之太田痣、藍痣。
E1b.jpg


Pico Laser已通過美國FDA安全及臨床實驗認證,安全可靠!
T1


開始之前,美容師先幫我卸妝潔面、做peeling
佢嘅手勢好好,仲知道我剛紋左眉,
好小心咁避開眉位,非常細心。
E7


之後就去做皮膚分析,發現我嘅色素集中喺面頰,
而額頭、鼻比較多油脂。
了解左我嘅皮膚問題後,
美容師好詳細咁講解療程內容、其後嘅注意事項。
T2b.jpg

然後皮秒激光就正式開始,成個過程無咩特別大感覺,
類似係感覺到畀條好幼嘅橡根輕彈面部,
同時會聞到燒焦味,不過唔洗擔心,
只係laser打落面上幼毛時發出嘅氣味。
T3


再搽上蘆薈gel,再敷個倒模面膜就搞掂!做完Pico Laser,我嘅皮膚無咩即時泛紅嘅問題,
整個過程都好輕鬆,大約30分鐘就完成。
T4

完成後,有即時嘅亮白效果,
暗瘡印、斑斑都立即淡化,整體膚色係亮白左。
美容師仲叮囑我要做好防曬、保濕功夫。
第二日起身,發現毛孔幼細、光滑左好多,
整體膚色再被提亮,仲充滿光澤!
E4

最後,職員仲為我送上清熱下火嘅夏枯草,服務周到、貼心。
成個過程都無任何嘅hard sell,真係值得一讚!如果你地都搵緊地方做Pico Laser
推薦大家嚟呢度試下
! 而家仲做緊優惠,大家只需要like@Le Blanc 醫學美容中心 Facebook專頁,
喺預約Treatment時出示呢個post
就可以試做價$788享用 「enLIGHTEN™ 皮秒激光去斑療程」 乙次。
優惠只限新客,記住喺210日前完成預約手續啦!

--------------------------
 
▌Wesite : 
www.leblanchk.com

 


*是次療程由品牌提供
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Follow Facebook: B.Yuetyuet
Follow ig : Byuetyuet
top_fb
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
免責聲明:以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺, 而效果乃因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。
歡迎合作聯絡合作,Event、產品、食品、穿搭分享: 
bduckyuet@yahoo.com.hk
 
❤ FB iGBlogspot ❤ OpenRice
❤ the ZtyleShe.com WeShare Elle.com
BE uBlog❤ iMore beautyQooza 
BLTryitfnb Salad ladyQooza
arrow
arrow

    Yuetyuet_月月* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()