close

8.jpg

牙齒美白係我一向都好注重嘅野,
單靠刷牙、洗牙,係唔夠咖,
所以我定期都會幫牙仔美白,
最近朋友仔推介咗一個平靚正嘅地方畀我,
就係 Selflas Beauty 自助美容!




5

尼度同我地一般去嘅傳統美容院唔同,
療程係自助形式做,不過會有靚女美容師續步指導,
唔洗擔心自己唔識做,或美容師幫你做唔足。
逐次收費唔會有人sell你,都唔會叫你Join Package,
而且錢價好抵做,以我今次嘅【藍光美白牙齒】療程,都只係$388!



4

最happy嘅係,有間好整潔嘅獨立房畀我,
乾淨整齊、私隱度高!!!



3

【藍光美白牙齒】療程最緊要用料安全,
Selflas Beauty 嘅美白護理劑產地係美國
獲美國FDA認可,過程安全、效果顯著。
99%天然配方,具有臨床證明結果,
而且係Peroxide Free,唔會損害牙齦或口腔組織,
亦無副作用、損傷、不適等。



2
6

過程好簡單,入去填好 form,講解咗注意事項,
靚女美容師會一步步咁教你點做,
其實我覺得自助形式都唔錯,
我可以根據番自己想著重美白嘅牙齒加強一下。


1

過程好輕鬆,先搽凡士林喺咀唇,保持滋潤度,
戴上口部固定器、遮光紙,再將棉花條放入口吸口水,
搽埋美白護理劑照20mins後漱口,再重復一次照藍光就OK,
過程無咩不適,仲好舒服。


7.jpg
完成之後,牙仔真係白咗!
本身係S12-S16度,而家變咗S4-S8
Yeahhhh!!!如果大家都想平平地試吓,
不妨黎尼度,我覺得$388一次真係好抵!!

 

 

 

 

 

 

 

 


 
*產品由該品牌提供
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Follow Facebook: B.Yuetyuet
Follow ig : Byuetyuet
top_fb
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
免責聲明:以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺, 而效果乃因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。
歡迎合作聯絡合作,Event、產品、食品、穿搭分享: 
bduckyuet@yahoo.com.hk
 
❤ FB iGBlogspot ❤ OpenRice
❤ the ZtyleShe.com WeShare Elle.com
BE uBlog❤ iMore beautyQooza 
BLTryitfnb Salad ladyQooza
 
 
arrow
arrow

    Yuetyuet_月月* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()