close

IMG_6953
「過咗25歲後,陳代謝開始減慢,直接影響身材、皮膚、健康等等」
尼句說話細個聽得多,估唔到尼幾年嘅感受真係愈來愈深,
尤其係我嘅工作時間唔定,成日熬夜、氣血不通,
令到精神狀態、睡眠質素、面色都好差。



王心凌NA
(圖片來源: 王心凌、周秀娜的社交平台)
一直都好羨慕明星們日夜顛倒,但仍可以神采飛揚、明艷照人。
所以成日都會留意佢地嘅動態分享、保養Tips。
我發覺好多明星除咗喺外在嘅保養品花心思之外,更加關注內在保養!
好多明星(娜姐、王心凌、蔡雪瑩、903朱薰E…)都鍾意飲【老協珍熬雞精】
Screen Shot 2019-03-04 at 11.45.32 PM
(圖片來源: 徐若瑄的社交平台)
我嘅女神徐若瑄喺四十歲高齡之下,
順利產子後仲
元氣滿滿,迅速恢復好身材,
佢話係靠「老協珍熬雞精」、「老協珍燉燕窩」補氣養胎,
睇嚟「老協珍熬雞精」真係名乎其實嘅女神級御用滋補聖物!!

IMG_6954.JPG
揀尼類滋補養生品,我會屬於穩陣派,會揀老字號,口碑好!
而老協珍已有八十多年嘅歷史,1928年喺台北迪化街發跡,
以《貨真價實、童叟無欺》嘅信念,建立起《選料質精》嘅優良口碑!

老協珍尼個品牌喺台灣超受歡迎,
而且係台灣媽咪愛用品牌嘅第一名!!
2018仲成為《媽媽寶寶》最佳孕期滴雞精品牌首選!



B3
【老協珍熬雞精】嘅優勝之處係成分不含中藥
適合各年齡層、體質,通過國際檢驗合格,
零膽固醇、零味素、零抗生素、零防腐劑、零塑化劑、零激素

而且係選用飼養12個月大嘅第二代老母雞
內裡真材實料,用『老母雞、豬腩排』慢工細熬8小時,
以獨創『熬工法』萃取豐富嘅蛋白質、胺基酸、膠原蛋白,
營養成份價值相對比其他滴雞精品牌高,
最重要係熱量只有14大卡,對孕婦嚟講養胎不長肉,
對女士們補身之餘,又唔怕肥,
難怪徐若瑄產子後咁快回復身型!
IMG_6958.JPG

此外,熬雞精嘅包裝都同樣講究,
台灣嘅滴雞精品牌,只有老協珍嘅內袋包裝由日本進口
專利4層不透光內袋,最裡層與奶瓶材質相同,
確保隔水加熱無塑化劑,重金屬殘留嘅同時,
又能夠保存商品營養、風味!
而且經SGS國際檢驗合格,隔水加熱更加安全放心。



B5
佢嘅飲法超簡易,好適合繁忙一族,
平日喺屋企,可以用電鍋加熱
先將熬雞精倒入可加熱容器,加上蓋子,
再外鍋加水一碗,蒸5分鐘就可飲。



B4
如果喺office或旅行時,我就會隔水加熱
將成包雞精放入保溫杯中,沖泡熱水3~5分鐘,
不過我有時會就甘放喺水杯沖泡熱水都同樣飲得,
對我尼啲咩都要快嘅人嚟講,真心超方便!


B2

加熱後,會聞到熬雞精香濃嘅雞湯味,
我自己就好鍾意佢嘅味道,
口感香醇濃郁,有啲似熬咗好耐嘅雞湯,
因為熬雞精除咗含有老母雞外,仲加入豬腩排,
所以飲落口有輕微黏黏嘅感覺,

見到成份有豬腩排,我第一時間係諗到有天然嘅膠原蛋白!正呀!



B6.jpg
平日我會晨早空肚飲,每日一包。
尤其係而家冬天,起身會有懶洋洋嘅感覺,
起身後喝一包暖暖嘅老協珍特別醒神,
飲完成個人暖笠笠,大滿足!


1.jpg

【老協珍熬雞精】令人喜愛之處,
係佢成分單純,但內含豐富營養,
而且無任何抗生素、味素、塑化劑、激素等雜質,
尼點非常符合我嘅需要!

飲咗之後,感覺到我手腳冰冷嘅問題有改善,
尤其係尼排天氣陰陰沉沉,但我番工比平時更精神,
血氣行得好咗,成個人唔會咁易攰。

做女仔最重要係keep好自己個身體,
對身體有益嘅野試下無妨,
有興趣嘅你就快啲試下啦!
萬寧、Mannings plus、永安、荷花、裕華國貨都買得到。




Website:https://lxz.com.hk
Facebook:https://www.facebook.com/laoxiezhenHK/

 

 

 

*產品由該品牌提供

 

 

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Follow Facebook: B.Yuetyuet
Follow ig : Byuetyuet
top_fb
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
免責聲明:以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺, 而效果乃因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。
歡迎合作聯絡合作,Event、產品、食品、穿搭分享: 
bduckyuet@yahoo.com.hk
 
❤ FB iGBlogspot ❤ OpenRice
❤ the ZtyleShe.com WeShare Elle.com
BE uBlog❤ iMore beautyQooza 
BLTryitfnb Salad ladyQooza
 
 
arrow
arrow

    Yuetyuet_月月* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()