img_3857

 

秋天天氣涼爽,的確舒服,不過皮膚受罪,因為天氣嘅轉變,皮膚屏障容易受損,皮膚敏感嘅徵狀又來了。乾燥、脫皮、痕癢是常客,為免情況加劇,我會準備定轉季護膚品。

Screen Shot 2022-11-01 at 4.35.05 PM

同大家推介我今年嘅秘密武器,佢就係CLINIQUE  5 代升級配方 100 小時自我修護水嫩補濕啫喱  #粉紅爆水啫喱 )。


Screen Shot 2022-11-01 at 4.35.34 PM

 

稱得上粉紅爆水啫喱,深層補水力顧名思義實屬神級!而且擁有醫學級成分,可1 秒瞬間舒緩保濕,將水份養分滲透滲透肌底達 10 層,配合100 小時智能水循環科技及醫學級透明質酸,亦能做到100 小時超長效嘅保濕、自行保濕嘅功能,簡直超越美容界一般面霜嘅保濕極限。

除咗做到補水、鎖水,呢瓶粉紅爆水啫喱仲可以幫肌膚抗敏,因為佢擁有醫學級專利技術  蘆薈益生酵活精萃,以獨特發酵過程,將有機蘆薈萃取及益生菌酵母,轉化成酵素 及豐富嘅養分,能瞬速被皮膚吸收,平衡肌膚健康,令肌膚充分發揮抗敏屏障功。

Screen Shot 2022-11-01 at 4.37.02 PM
質地方面,滋潤得來非常清爽,延展性強,推開絕不黏笠,會迅速形成薄薄嘅保護膜,能被皮膚迅速吸收。

Screen Shot 2022-11-01 at 4.37.41 PM

 

用後皮膚瞬間水潤、變得飽滿亮澤,令妝容更貼服,緊繃、脫皮、泛紅等問題同時修復。

如皮膚當日超乾,亦可以粉紅爆水啫喱作為急救面膜,厚敷一層也可以,能夠瞬間補水!另外,作為髮尾膜或妝前保濕底霜亦是不錯嘅選擇。

成份無油無酒精,不含香料及致敏成份,絕對係安心使用之選。

Screen Shot 2022-11-01 at 4.38.36 PM

 

另外我會配合埋佢嘅好拍檔深層特效水嫩補濕精華  (#爆水珠珠精華) 一齊用。

Screen Shot 2022-11-01 at 4.39.19 PM

內含無數細小粉紅爆水珠珠,充滿透明質酸和活性蘆薈萃取物,以Liquid-Sphere™技術將鎖水成份與膠囊抗氧化劑結合在一起。即時提升肌底水份,令肌膚持久保濕72小時。

Screen Shot 2022-11-01 at 4.39.59 PM

 

精華為淡粉紅色,晶瑩剔透,推開後變透明,質地輕盈水潤,毫不黏笠,塗上肌膚後有即時嘅舒緩、保濕滋潤效果。

Screen Shot 2022-11-01 at 4.40.36 PM

 

配合#粉紅爆水啫喱 使用,效果相得益彰。趁呢個乾燥嘅秋天,呵護一下敏感嘅肌膚,大家快啲去試吓啦!

 

 

 

 

 

 

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Yuetyuet_月月* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()